Home » Cesar – 2 is Geadopteerd in Bulgarije

Geboortedatum   21-10-2021
 Grootte   groot, ca 25kg
 Karakter   vriendelijk, speels, opgewekt
 Land van herkomst   Bulgarije (4)

Cesar weegt ongeveer 25 kilo. Hij logeert in een Bulgaars gastgezin met drie andere honden, veel katten en twee kinderen. Cesar is een vriendelijke, speelse, blije hond. Hij is dol op spelen met de kinderen van het gastgezin en met de andere honden. Hij is fijn gezelschap voor een gezin. Hij is vriendelijk voor vreemden en kan op straat goed tegen verkeer om hem heen. Ook honden die hij tegenkomt begroet hij vriendelijk.

Cesar is in een Bulgaarse stad in de steek gelaten. Hij werd uit een auto gezet. Hij rende rond. Mensen renden achter hem aan om hem te doden. Gelukkig werkt een vrijwilliger van onze rescue vriendin in de buurt waar dit gebeurde en ze zag de groep en de hond. Ze riep de mannen te vertrekken en nam de hond mee. Cesar is waarschijnlijk een Bulgaarse rashond, een jachthond. Hij deed zijn werk blijkbaar niet goed en werd op straat gezet. Hij zit niemand achterna.

Cesar op YouTube: Klik hier

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabiës, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), 4D test SNAP test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

Daarnaast regelen wij de import van de honden, adoptanten hoeven dus geen UBN nummer aan te vragen bij de RvO. De honden krijgen een veiligheidstuigje mee naar huis. Dit tuigje wordt na gebruik teruggestuurd naar de stichting, zodat het gebruikt kan worden voor een volgende hond. Voor de tuigjes rekenen wij 17,50. Het tuigje mag twee maanden gebruikt worden en daarna behouden of retour gestuurd worden. Na retour ontvangen van het tuigje krijgt de adoptant 15 euro retour.

Adopteer een poes of hond uit het buitenlandse dierenasiel bij Stichting Zilver. Wij werken samen met geselecteerde dierenasielen in verschillende landen. De asielen hebben een castratieprogramma, bieden hun dieren medische zorg en liefde. Er wordt niet met de dieren gefokt. Lokaal geven onze partners voorlichting om het dierenleed te verminderen. Wij bieden hen een eerlijke prijs voor hun dieren en sturen ze regelmatig donaties in goederen of extra financiële ondersteuning, zodat er meer rust komt voor de mensen en dieren daar.

Adoptiekosten   375,- adoptiebijdrage, 25,- administratiekosten