Home » Caramelo is Geadopteerd in Spanje

Geslacht   man
 Gezondheid
 Karakter   lief, sociaal
Caramelo is gevonden in een kattenkolonie in het dorp. Het was duidelijk dat hij daar niet thuishoorde. We weten niet of hij daar bewust is neergezet of dat hij daar zelf naar toe is gelopen. Hij is naar het asiel gebracht. Er heeft niemand naar hem gevraagd. Daarom is hij nu ter adoptie.

Caramelo is een ontzettende lieve kat. Hij is sociaal met mensen en kan prima opschieten met andere katten. Zodra hij één van de vrijwilligers ziet wil hij op schoot. Het is een grote knuffelmans. Hij heeft hele mooie ogen en een prachtige zachte vacht.

Adoptiebijdrage is inclusief enten, chip, rabius injectie, Europees paspoort, castratie, test (negatief FIV en FelV) en vlucht naar Nederland.

Is al in Nederland/Belgie   nee
 Kan met honden   ja