Home » Blanca is Geadopteerd

Grootte   groot, ca 60 cm
 Karakter   angstig, zachtaardig
 Land van herkomst   Spanje

Blanca is binnengekomen in het asiel in San Vicente. Na enkele maanden is ze verhuisd naar Castalla. Blanca is erg bang en heeft in het verleden hoogstwaarschijnlijk vreselijke dingen meegemaakt. Blanca gaat graag mee wandelen. De vrijwilligsters die honden mee uit wandelen nemen doen erg goed werk met haar. Zo komt Blanca nu naar hen toe om koekjes te halen en ze laat zich aaien en borstelen door ze. Maar ze is nog steeds bang en nieuwe mensen vertrouwt ze niet. Dan moet ze eerst de kat uit de boom kijken.

Blanca zal in een nieuw huis tijd nodig hebben om zich op haar gemak te voelen. Ze is niet agressief, bijt niet, maar kruipt weg in een hoekje. Als ze je eenmaal vertrouwt laat ze zich graag aaien. Blanca is erg lief, maar heeft een behoorlijke rugzak.

Voor Blanca zoeken we echt een heel speciaal huisje. Een huisje waar Blanca bang mag zijn en alle tijd krijgt om te snappen dat de wereld niet zo heel eng is als zij denkt. We verwachten dat ze na de vlucht een terugval krijgt. We zoeken dus echt een baasje of gezin met heel veel ervaring.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, paspoort, sterilisatie, test (negatief in leishmania en ehrlichia), vlucht naar Nederland.

Kan met kinderen   nee, te druk
 Kan met andere hondenn  ja
 Heeft andere hond nodig   een stabiele hond zou positief kunnen uitpakken
 Kan met katten   onbekend