Home » Biba – 2 is Geadopteerd

Naam   Biba
 Geboortedatum   20-5-2021
 Karakter   lief, sociaal
 Land van herkomst   Spanje (3)

De moeder van Biba is bevallen van drie kittens in de tuin van een Engelse familie. Ze was daar aan komen lopen. De familie nam contact op met het asiel om hulp te vragen bij adoptie en sterilisatie van de moeder. Mama Tammy en kindjes Bobby, Bibi en Bia kwamen naar het asiel. Mama is gesteriliseerd en de familie wilde mama Tammy graag adopteren.

Bobby en Bibi werden al snel geadopteerd door een Spaanse familie, maar Biba bleef alleen achter. Dat was best zielig, want ze bleef in haar eentje in het quarantaine hok en dat is geen luxe verblijf. Ze was erg eenzaam en miauwde heel erg veel. Je hoorde haar de hele dag. Inmiddels was er een kitten alleen binnengekomen die we bij haar gezet hebben als gezelschap. Het was Zeezee, genoemd naar de band ZZ-top.

Biba is een hele sociale kat. Ze is graag bij de mensen en kan ook prima overweg met andere katten. Inmiddels deelt ze een kennel met een grote groep katten, (jong) volwassen katten, waaronder Zeezee en dat gaat heel goed. Biba is nieuwsgierig en als er een vrijwilliger het kattenverblijf binnenkomt dan is Biba er als eerste bij om die te begroeten.

Biba heeft een speciaal uiterlijk. Ze heeft een smal gezichtje, puntige snuit en hele bijzondere gele ogen.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), FIV & FelV test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

De katten worden uitgegeven in een Ferplast Atlas 10 boxje. Deze wordt door de adoptant betaald, we rekenen de inkoopprijs door  (15 euro). De adoptant kan ervoor kiezen de box terug te sturen en krijgt dan het aankoopbedrag terug.

Is al in Nederland/Belgie   nee
 Buitenruimte nodig   nee, binnen houden of afgesloten tuin / balkon
 Heeft andere kat nodig   ja
 Kan met honden   ja