Benji

Grootte   normaal
 Karakter   nieuwsgierig, knuffelig, speels
 Land van herkomst   Bulgarije

Benji is heel dol op knuffelen, nieuwsgierig en speels. Hij ligt graag in je armen of op schoot, en heeft zijn zus altijd dicht bij zich. Hij is dol op het pikken van je eten, het is echt nog een kitten in zijn gedrag. Hij is dol op zijn speelgoedjes en krabpalen. Hij is wat experimenteel met zijn drinkwatervoorkeuren, daar moet je een beetje op letten. Hij likt bijvoorbeeld als je niet uitkijkt ook uit de emmer met sop. Hij wipt in de opvang in Bulgarije graag het dekseltje van de doucheput afvoer weg, zodat hij daaruit kan drinken. Hij is daarin heel inventief. Een echt lief, ondernemend knulletje.

Moeder Ivon is al een tijdje geleden geadopteerd in Nederland. Ivon is op straat gevonden, ze was al hoogzwanger op dat moment. Moeder Ivon was een heel jonge moeder. Heel klein van stuk. Na tien dagen stopte ze met voeden, ze had geen melk meer. 2 kittens hebben het niet overleefd, 2 kittens zijn grootgebracht met flesvoeding. Beni en Benji.

Lees deze pagina over ons kittenbeleid.

Gesteriliseerd   nee, zie ons kittenbeleid
 Buitenruimte nodig   nee, binnen houden of afgesloten tuin / balkon
 Kan met andere katten  ja
 Heeft andere kat nodig   ja, broer Beni