Home » Beau is Geadopteerd

Geslacht   man
 Karakter   lief, nieuwsgierig
 Land van herkomst   België

Beau is bij onze stichting terecht gekomen als vriendendienst naar een andere stichting. Hij kwam samen met Beauty in de opvang. Ze leefden samen in een huis waar ze het samen goed konden vinden. In de opvang in Nederland trekt Beau op met de andere katten in de opvang, Beauty houdt zich maar afzijdig. Ze kunnen samen verhuizen, maar het hoeft niet perse.

De wat donkerdere foto's zijn van de de eerste dagen dat Beau in de opvang zat. Direct na aankomst zijn ze goed nagekeken door de dierenarts. De prikken zijn in orde gemaakt en ze zijn FIV FelV getest (negatief). De leeftijd is geschat, maar nu hij er wat langer is, denken we dat hij wat ouder is dan aanvankelijk geschat.

Beau en Beauty zaten al zeker een maand alleen in een appartement. Er stond een grote hoeveelheid eten en soms sloop er iemand bij ze naar binnen, maar verder waren ze alleen. De eerste weken moesten ze ook echt even bijkomen. Beau loopt nu als de heer des huizes door het huis in de katten en hondengroep. Hij is lief, soms een klein beetje dominant, maar nooit echte problemen of aanvaringen. Hij is heel dol op mensen en is ook echt lief voor mensen. Beau wil echt heel graag een huisje waar hij zijn dagelijkse knuffels-medicijntjes krijgt.

Heb jij een plekje voor Beau?

Adoptiebijdrage is inclusief enten, chippen, paspoortje (Europees), test op FIV en FelV (negatief), castratie en reis naar Nederland.

Is al in Nederland/Belgie   ja
 Kan met honden   ja