Home » Basje is Geadopteerd

Grootte   klein
 Karakter   lief, sociaal, energiek
 Land van herkomst   Nederland

Basje is een leuke vrolijke jongen. Een beetje druk, maar je bent een pincher of je bent het niet. Ons Basje heeft eigenlijk altijd een heel fijn leven gehad. Hij kwam als pup bij zijn baasje en die zorgde heel goed voor hem. Hij speelde, knuffelde, hij ging mee op avontuur, eigenlijk alles helemaal perfect. Tot... zijn baasje heel erg ziek werd. Zo ziek, dat het voor Basje niet meer mogelijk was om nog samen te komen met zijn baasje. Lieve vrienden van het baasje van Basje zorgden een tijdje voor hem, maar gezien hun leeftijd was Basje net een beetje te druk voor ze. Ze vroegen een bevriende stichting om hulp, en die stichting riep op haar beurt onze hulp in. Basje verblijft bij ons in de opvang en hij doet het goed. Basje is dol op zijn opvanggezin. Kinderen, katten, honden, alles is leuk. Aandacht heb je volgens Basje nooit genoeg en knuffels ook niet. Hij is gek op verre wandelingen en hij luistert goed bij het uitlaten. Enige minpuntje is dat hij wat aan de lijn trekt. Daar zijn we mee aan het werk, maar een adoptant moet er rekening mee houden dat het gedrag terug kan komen en begeleid moet worden.

Voor Basje vragen we, net als voor al onze honden, een adoptievergoeding. Normaal zijn die kostendekkend (niet winstgevend), in dit geval zit er een marge op voor de stichting. Deze marge zullen wij gebruiken aan de vele verzorgingskosten die wij aan onze opvangdieren hebben, zoals dierenartsrekening, voer, en overige verzorgingskosten.

Basje is netjes geënt, hij heeft een paspoort, gechipt, gecastreerd. Er zijn ons geen medische problemen bekend. Hij is altijd netjes naar de dierenarts gebracht voor de jaarlijkse controles.

Is al in Nederland/Belgie   ja
 Heeft andere hond nodig   nee, maar hij vindt het wel gezellig