Home » Anastasia is geadopteerd

Anastasia is geadopteerd

Naam   Anastasia
 Geboortedatum   1-8-2018
 Soort/Kleur   wit met rood/zwarte tekening
 Karakter   speels, lief en zachtaardig

Dit is Anastasia. Zij is een jonge poes, speels, lief en zachtaardig. Ze is heel sociaal, goed met kinderen, met andere katten en ze kan wennen aan rustige honden. Een vrijwilligster vond haar op een weg die naar Orihuela leidt. Ze liet zich heel gemakkelijk pakken en het is een raadsel hoe ze daar terecht kwam. Ze is inmiddels gesteriliseerd, getest en gevaccineerd.

Anastasia reist met een geldig paspoort, ze is geent, gechipt, getest (negatief) en klaar voor haar vlucht met haar brandnieuwe paspoortje. Ook de vluchtkosten zitten in de adoptiebijdrage, net als de bijdrage aan het asiel.

Is al in Nederland   nee
 Kan met honden   ja, mits rustig