Home » Amanda is Geadopteerd

Geboortedatum   6-4-2021
 Grootte   klein / normaal
 Karakter   lief, sociaal
 Land van herkomst   Spanje (2)

Amanda had zich verstopt onder de motorkap van een auto. Waarschijnlijk is ze gaan schuilen voor de regen die in de lente rijkelijk gevallen is. Een vrijwilligster heeft haar meegenomen naar het asiel. Daar was ze aanvankelijk bang, maar dat is niet zo gek als je een klein bolletje bent in de grote boze wereld met onbekende mensen om je heen.

Amanda is vertroeteld door de vrijwilligers in het asiel en daardoor is ze nu een lieve en sociale kitten geworden. Ze is gek op spelen, ze deelt haar verblijf met andere katten, maar haar favoriete vriendje is Elvis. Met hem zou ze graag willen verhuizen.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, rabies, Europees paspoort, sterilisatie / castratie (tenzij expliciet anders aangegeven bij kenmerken), FIV & FelV test (negatief, tenzij anders aangegeven bij Bio) reis naar Nederland + verplichte administratieve handelingen.

De katten worden uitgegeven in een Ferplast Atlas 10 boxje. Deze wordt door de adoptant betaald, we rekenen de inkoopprijs door  (15 euro). De adoptant kan ervoor kiezen de box terug te sturen en krijgt dan het aankoopbedrag terug.

Is al in Nederland/Belgie   ja
 Buitenruimte nodig   nee, binnen houden of afgesloten tuin / balkon
 Heeft andere kat nodig   ja, Elvis - 2
 Kan met honden   waarschijnlijk wel