Home » Alfred is Geadopteerd

Geslacht   man
 Soort/Kleur   mix siamees
 Karakter   lief, zachtmoedig

Alfred is gevonden in zijn eentje op straat. Hij was nog heel erg klein, nog geen twee maanden oud. Er was geen andere kat te zien, geen mama, geen broertjes of zusjes en hij zat heel zielig te mauwen. Hij is naar het asiel gebracht en mocht in opvang. In het begin was hij heel bang, maar bij de opvang heeft hij geleerd hoe het is om een kat te zijn die geliefd is. Samen met de andere katten bij de opvang had hij dikke pret. Alfred is geen kat om alleen te zijn. Hij wil graag het gezelschap van andere katten om mee te spelen.

Alfred leek zijn gouden mandje gevonden te hebben en vloog eerder dit jaar naar België. In samenwerking met een andere stichting hebben wij hem overgenomen. Hij was buiten geweest, en met andere katten, daarom is hij bij binnenkomst in Nederland direct opnieuw getest. Gelukkig wederom negatief FIV en FelV.

Adoptiebijdrage is inclusief entingen, chip, paspoort, test (negatief FIV en FelV), sterilisatie, en reis naar Nederland.

Is al in Nederland/Belgie   ja, Rotterdam
 Heeft andere kat nodig   ja
 Kan met honden   nee