Home » Abel en Amelie zijn geadopteerd

Naam  Abel en Amelie
 Geboortedatum  15-06-2018
 Geslacht  man en vrouw
 Soort/Kleur  grijs, mix blauwe rus
 Grootte  medium
 Gezondheid  goed
 Karakter  rustig en sociaal
 Land van herkomst  Spanje

Amelie is een lieve poes. Ze is rustig en ze laat alles toe zonder problemen. Amelie is binnengekomen samen met haar broer Abel toen ze drie maanden oud waren. Ze zijn voor de deur gezet van het huis van een vrijwilligster van het asiel. Ze is erg aan haar broer gehecht en ze zijn altijd samen.

Abel is de broer van Amelie. Abel is net zo lief of nog liever als zijn zus Amelie. Hij is zachtaardig en heel sociaal. Abel en Amelie zitten samen in de opvang. Ze zijn altijd samen, slapen samen en ze vinden elkaar erg lief. Natuurlijk houden we Abel en Amelie dan ook samen.

Is al in Nederland  nee
 Gesteriliseerd  ja
 Gechipt  ja
 Buitenruimte nodig  nee