Home » Stichting Zilver opent een webshop!

Stichting Zilver opent een webshop!

Op 22-3-2020 opent Stichting Zilver haar virtuele winkeldeuren. Een deel van de producten die we verkopen verzenden we naar de kopers (in eerste instantie de olie uit Biar). Maar, je kunt ook producten kopen die we niet naar jou als koper toesturen, maar die we direct naar het asiel sturen.

Zeker nu het coronavirus wild om zich heen slaat, is extra hulp voor de dieren belangrijk. Wij kunnen op dit moment geen dieren herplaatsen en vervoeren. Om die reden zullen de asielen langer zorg moeten dragen voor hun dieren en de asielen zullen steeds verder vol lopen. Reden voor Stichting Zilver om de geplande online deuren versneld te openen. Wat je ook koopt, het komt ten goede van de dieren.

Kom jij ook naar onze online winkel?