Home » Stichting-Zilver op Vegenement Nijmegen

Stichting-Zilver op Vegenement Nijmegen

Het was gezellig op Vegenement Nijmegen. Ondanks de enorme hitte gingen diverse bezoekers naar huis met een mooi blik olijfolie uit Biar en diverse andere zaken. Ook ontvingen we een aantal donaties in munt / brief en consumptiemuntjes. In totaal mogen we ons verheugen op ongeveer €90,-, waarvoor onze dank!

Zondag 25 augustus 2019 van 12.00 tot 19.00, gratis toegankelijk voor bezoekers, staan wij met Stichting-Zilver op het Kelfkensbos. Kom je langs? Wij verkopen onder andere vegan huisdierenvoer, super lekkere olijfolie uit de buurt van het asiel (Olijfolie & Co), glazen karafjes voor olijfolie, catnip en meer. Kom je kennis maken?

Mocht je variekennels, handdoeken, dekens, voer of andere zaken willen doneren, neem ze dan svp mee en geef ze af bij de kraam van Stichting-Zilver.