Home » Stichting-Zilver bij Lush Rotterdam

Stichting-Zilver bij Lush Rotterdam

Dankzij de kopers van de Lush Charity Pot hebben wij €320,- op onze bankrekening gekregen! Voor dat geld hebben we kittenvoer voor Asoka Orihuela gekocht. Dat hebben we via de Spaanse Zooplus gedaan, zodat we geen geld verliezen aan verzendkosten. Ontzettend bedankt allemaal! En onze speciale dank aan Lush Rotterdam!

Dankzij de vele klanten en fans hebben we een heel mooi aantal Lush potjes mogen verkopen. Hoeveel precies, dat horen we nog. Van het geld van de opbrengst van de potjes zullen babymelk en goed kittenvoer in Spanje aanschaffen, zodat de weerstand van de kittens zo goed mogelijk op pijl wordt gebracht.

Lush Rotterdam is zo tof om ons op zaterdag 31 augustus een dag in de winkel te laten staan. De opbrengst van de verkoop van de charity pot gaat die dag naar Stichting-Zilver en wij zullen die op onze beurt volledig gebruiken voor de ontzettend grote hoeveelheid (flesse)kittens die heel dringend goed voer nodig hebben in Asoka Orihuela- Página.

Mede door het zachte weer dit voorjaar zijn er veel meer katten en kittens binnen gekomen en om hen een goede weerstand te geven is goed voer en medicatie van levensbelang. Wij hopen dat jullie allemaal zo'n heerlijke pot komen kopen. En vergeet ons zeker niet te vragen naar ons werk. We vertellen je er met heel veel plezier alles over!

Asoka is een no-kill asiel rondom Alicante (Spanje). De dieren worden zo goed mogelijk opgevangen en verzorgd. Stichting-Zilver heeft als doel het ondersteunen van de 3 asielen en het herplaatsen van de katten en honden uit het asiel in Nederland en België. Alle dieren die wij herplaatsen zijn gesteriliseerd.