Home » Dieren in nood door opblazen Kachovka-dam in de Oekraïne

Dieren in nood door opblazen Kachovka-dam in de Oekraïne

Duizenden dieren zijn in grote nood in de regio Nova Kakhovka, Oekraïne. Na het opblazen van de Kachovka-stuwdam is het water meters gestegen. Duizenden huizen staan onder water, duizenden mensen zijn op de vlucht, duizenden dieren zitten in grote problemen. Honden, katten, maar ook alle andere soorten dieren. Ze moeten vluchten, maar hoe, en waar naartoe? Er zijn helaas ook al heel veel slachtoffers te betreuren. Het is hartverscheurend hoe het door oorlog geteisterde land ook nog eens te maken krijgt met deze ramp. Met man en macht wordt door onze partner Breaking the Chain gewerkt om dieren weg te halen uit het rampgebied om ze naar veiligere oorden te brengen.

Stichting Zilver heeft de ANBI status, donaties zijn daarmee aftrekbaar. Donaties worden gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn. Voor de dieren.

Doneer via de bank: NL32 ABNA 0857 4555 40 tnv Stichting Zilver ovv Ramp Oekraïne.

Namens de dieren hartelijk bedankt voor je steun en vertrouwen.