Home » Binnen en buitenkatten

Binnen en buitenkatten

De meeste van onze katten zijn binnenkatten. Dat is een afspraak die wij hebben gemaakt met de asielen waarmee we samenwerken. Er zijn diverse redenen voor deze keuze. Aanrijding, mishandeling, diefstal van het huisdier, en veel van onze dieren hebben echt al genoeg ellende achter de kiezen. Als je de kat een buitenruimte wil geven, dan kun je ervoor kiezen een tuin, balkon of dakterras kat-proof te maken. Hou er rekening mee dat een kat echt geen moeite heeft met een muurtje of een schutting.

Wil je je kat perse buiten laten lopen? Dan adviseren we je om contact op te nemen met een andere stichting of particulier.