Home » Spinnen voor Stichting Zilver

Spinnen voor Stichting Zilver

Wij bedanken Jill voor €245,-. Een superbedrag wat wij volledig zullen gebruiken voor de hulp aan het asiel na de overstromingen.

SPINNING MARATHON

27 oktober 2019

Waar: Basecamp, Rijen • Kosten: 1 uur €15,-  2 uur €20,-  3 uur €25,-

Fiets delen mag! Inschrijven via jillkuiters@hotmail.com

Jilly Kuiters: "Door het noodweer in Spanje is het dierenasiel Asoka Orihuela verwoest. Dit gaat mij aan het hart. Stichting Zilver in Nederland zet zich in voor deze dieren en het asiel. Zo komen ook mijn twee poezen hier vandaan. Als dierenvriend wil ik ook heel graag een handje helpen en daarom organiseer ik een spinningmarathon op 27 oktober a.s. van 9.30 - 12.30 bij Basecamp in Rijen. De volledige opbrengst gaat naar de dieren. Doe gezellig mee!"