Home » 21 januari, Nieuwjaarsborrel Stichting Zilver

21 januari, Nieuwjaarsborrel Stichting Zilver

We hebben genoten van een gezellige borrel, waarbij diverse adoptanten, donateurs en geïnteresseerden langskwamen om kennis te maken. Wij bedanken de bezoekers voor hun komst en aanwezigheid.

In 2019 werd Stichting Zilver opgericht en wat maakten we een vliegende start! We mochten dankzij de hulp van donateurs, adoptanten, vrijwilligers, diverse hulporganisaties en vele anderen voor tienduizenden euro's aan geld en goederen hulp bieden in voornamelijk Spanje, maar ook de dieren in Oost Europa worden geholpen. Wil jij dit samen met ons komen vieren? Wil jij kennis maken met de mensen die voor Zilver staan en achter de schermen zorgen dat Zilver draait? Kom dan op 21 januari van 17.30 tot 21.00 kennis maken.

Je hoeft je niet aan te melden, je bent welkom. Wij zorgen voor een hapje, bij de bar van Centrum Djoj voorzien ze je tegen een kleine vergoeding van een drankje. Ook kun je wat te eten krijgen, de opbrengst van het eten zal (deels) ten goede komen van Stichting Zilver.

Heb je toevallig nog voer, warme dekens, hondenjasjes, MPS shirts, benches, variekennels, kattendraagkooitjes, plastic hondenmanden, zachte kattenmandjes, vlooienmiddel, bruikbare medicatie, of andere voor het asiel bruikbare zaken? Dan vinden we het tof als je dat mee wil nemen. Wij zorgen uiteraard voor de verdeling en verzending.

Kom je? Dat vinden we gezellig! Het adres is Centrum Djoj Rotterdam, Antony Duyklaan 7, 3051 HA Rotterdam